Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Článek v časopise |
| Doi | https://doi.org/10.11118/lifele20211102147 |
| Klíčová slova | vocational subjects didactics; subject didactics in vocational education; identity of didactics of vocational subjects and practical training |
| Popis | Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky s přesahem na Slovensko a naznačit další možný vývoj této širší oborové didaktiky. V první části jsme vymezili diskurz řešené problematiky. Druhá část je věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Třetí část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik. |
| Související projekty: |