Oceněné knihy


 

Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

Bez popisku

Iva Stuchlíková, Tomáš Janík a kol. Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy

Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování.

  • 2015 Cena rektora Jihočeské univerzity za popularizační/přehledové dílo
  • 2016 Cena České asociace pedagogického výzkumu za pozoruhodnou výzkumně zaměřenou publikaci

KOUPIT ONLINE

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.