Postoje učitelů k environmentální problematice: metodologické aspekty, výsledky pilotáže a finální podoba výzkumného nástroje

Autoři

HORÁČKOVÁ Marie

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaná kapitola vychází z výzkumného projektu, který je řešen v rámci disertační práce, jehož záměrem je analýza postojů učitelů středních odborných škol k environmetálním problémům. Metodická část kapitoly se zabývá pilotáží provedenou za účelem ověření vhodnosti jednotlivých částí výzkumného nástroje. Dále jsou nastíněna základní zjištění týkající se validity a reliability dotazníku. Cílem kapitoly je představení finální podoby výzkumného nástroje, který tvoří dotazník a baterie nedokončených vět.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.