Edukační Transakční Analýza pro budoucí pedagogy (ETA)

Kód projektu
MUNI/FR/1066/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Cílem projektu je naučit a rozvíjet vybrané kompetence pedagogů (pedagogické, prosociální, komunikativní, intervenční, osobnostně kultivující) skrze metodu Educational Transactional Analysis. Výuku povede přední světová odbornice v této oblasti paní Dr. Sylvia Schachner z Vídně. Předmět je otevřen všem studentům MU a probíhá v AJ, tím také podpoří výuku v cizím jazyce. Propojení teoretických a praktických dovedností z oblasti ETA cílí na prohloubení a posílení praktických aspektů vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.