Posílení didaktických kompetencí studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ pro realizaci terénní výuky inovací předmětu Integrované terénní cvičení (Didaktika terén, přírodopis)

Kód projektu
MUNI/FR/1132/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Podle studií k revizi RVP ZV neprobíhá na ZŠ téměř žádná terénní výuka přírodopisu. Ta přitom zvyšuje přírodovědnou gramotnost žáků. V rámci studia Učitelství přírodopisu pro ZŠ ale studentům na vlastní návrh a vyzkoušení terénní výuky nezbývá čas. Inovací předmětu Integrované terénní cvičení dojde k rozvoji didaktických kompetencí studentů pro přípravu a realizaci terénní výuky. Výstupem projektu budou náměty pro práci s žáky v terénu, metodické sady pro 5 biotopů a pilotně ověřené materiály.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.