Využití interaktivního divadla v rámci předvýzkumného šetření metodou focus group

Autoři

REMSOVÁ Lenka VÍTKOVÁ Marie VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova focuse group; data analysis; interpretation; interactive theatre; pupils of primary
Popis Sborník z konference. V příspěvku seznamujeme s dílčími výsledky předvýzkumného šetření k využití interaktivního divadla v pedagogickém výzkumu. Popisujeme výzkumnou metodou ohniskových skupin při aplikaci v interaktivním divadle se žáky základních a středních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.