Videostudie procesu osvojování dovedností a její následné využití pro přípravu budoucích učitelů fyziky.

Autoři

VACULOVÁ Ivana KUBIATKO Milan

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova skills; electronic learning environment; skills acquirement; learning tasks; videostudy
Popis Příspěvek poukazuje na hlavní výsledky videostudie procesu osvojování dovedností ve výuce fyziky na ZŠ. Na základě těchto výsledků dále vymezuje několik problémových oblastí, které se staly podkladem pro tvorbu elektronického učebního prostředí pro budoucí učitele fyziky. Následně pak předkládá stručný popis tvorby učebního prostředí a ukázky několika úloh vztahujících se k vybraným videosekvencím.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.