Možnost využití metody Content and Language Integrated Learning (CLIL) ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základní školy

Autoři

STODŮLKOVÁ Marie

Rok publikování 2022
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://pages.pedf.cuni.cz/hudebnivychova/aktualni-cislo/
Klíčová slova CLIL; Music teaching; musical activity; interconnection of language and Music
Popis Článek obsahuje detailně zpracovanou hudební aktivitu, která využívá metodu CLIL ke své realizaci. V závěru shrnuje postoje žáků k samotné metodě, její možná úskalí a přínosy a také navrhuje možnosti aplikace na širší populaci.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.