Asistenti pedagoga v inkluzivním vzdělávání

Autoři

ĎULÍKOVÁ Lenka

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI: Working Academics Value Excellence for International Teachers
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://doivup.upol.cz/pdfs/doi/9900/04/9400.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109
Klíčová slova inclusive education; inclusion; teaching assistant; situation analysis
Popis Příspěvek nabízí vhled do problematiky inkluzivního vzdělávání se zacílením na profesi asistenta pedagoga v českém vzdělávacím systému. Pozornost je zaměřena na vybrané teoretické poznatky, které se vztahují k inkluzivnímu vzdělávání. Cílem příspěvku je vymezit východiska, která jsou pro uchopení výzkumné oblasti stěžejní a představit záměr kvalitativního výzkumného šetření disertační práce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.