Asistenti pedagoga v inkluzivním vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2021 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ XVI: Working Academics Value Excellence for International Teachers |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://doivup.upol.cz/pdfs/doi/9900/04/9400.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109 |
Klíčová slova | inclusive education; inclusion; teaching assistant; situation analysis |
Popis | Příspěvek nabízí vhled do problematiky inkluzivního vzdělávání se zacílením na profesi asistenta pedagoga v českém vzdělávacím systému. Pozornost je zaměřena na vybrané teoretické poznatky, které se vztahují k inkluzivnímu vzdělávání. Cílem příspěvku je vymezit východiska, která jsou pro uchopení výzkumné oblasti stěžejní a představit záměr kvalitativního výzkumného šetření disertační práce. |