Kvalita výuky přírodopisu z pohledu žáků základních škol

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH V KONTEXTE POŽIADAVIEK PRAXE, v dňoch 13.-14. 11. 2017 na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Výstup z konferencie - Recenzovaný vedecký zborník
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/Inovativne_trendy_e_2018.pdf
Klíčová slova questionnaire; quality of teaching; nature; primary school; pupils
Popis Předkládaná studie se zabývá názory či pohledy žáků 2. stupně základních škol na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl požit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován žákům 9. ročníků (n = 171) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponent a charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje. Budou prezentována data z dotazníků, ve kterých respondenti generovali své vlastní náhledy na kvalitu výuky přírodopisu. V závěru jsou navrženy další možnosti směřování výzkumu v této oblasti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.