Hands-on Experiments in the Formation of Science Concepts in Primary Education

Název česky Hands-on experimenty při formování přírodovědných pojmů v primárním vzdělávání
Autoři

TRNOVÁ Eva KREJČÍ Jan

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Concepts; formation; hands-on experiments; primary science education
Popis Výzkum dokládá, že primární přírodověda významně ovlivňuje budoucí porozumění přírodovědě. Hands-on experimenty hrají významnou roli ve formování pojmů. S použitím konstrukčního výzkumu jsme implementovali hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů. Studie prezentuje příklady hands-on experimentů, které mohou rozvíjet přírodovědné koncepty v primární přírodovědě.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.