Vliv hudebního vzdělání na preferenci hudby, na toleranci k hudbě a na schopnost identifikace hudby

Autoři

JURČÍKOVÁ Taťána

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Musica viva in schola XXIII.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/sborniky/musica_viva_in_schola_xxiii.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6106-2012
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova music; music education; music survey; music preferences; knowledge of music
Přiložené soubory
Popis Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu hudební preference vysokoškolských studentů z hlediska jejich hudebního vzdělání.Zkoumán byl vliv různých stupňů vzdělání na hudební preference, na toleranci k hudbě a jejím žánrům a na schopnost identifikace hudebních žánrů. Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů na jejich hudební preference, na toleranci k hudbě i na identifikaci hudby byl potvrzen. Celkově má tedy hudební vzdělání pozitivní vliv na přijetí hudby i na její znalost.Příspěvek se podrobněji věnuje výsledkům podle typu dosaženého hudebního vzdělání vysokoškolských studentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.