Informace o projektu
Sociální interakce u žáků se sociálním znevýhodněním na prvním stupni základní školy

Kód projektu
MUNI/41/017/2009
Období řešení
1/2009 - 12/2009
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
Romské dítě, romský žák, edukaci, sociální interakce, učitel, sociogram, základní škola, základní škola praktická

Cílem projektu je prohloubení znalostí z problematiky edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Projekt bude zaměřena na zjištění sociálních vztahů, postojů žáků romského etnika na prvním stupni základní školy ve městě Brně. Výběrovým souborem budou žáci romského etnika absolvující přípravou třídu základní školy a na základě sociogramu budeme sledovat jejich adaptaci na školní prostředí, zapojení mezi žáky majoritní základní školy.
Výzkumné šetření bude součástí empirické části diplomové práce.

Výsledky

• Prohloubení odborných znalostí diplomantky v oblasti vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. • Příprava a realizace výzkumného šetření jakožto empirická část diplomové práce. • Přínos odborných znalostí do seminářů a přednášek pro studentku oboru Speciální pedagogika. • Výsledky výzkumného šetření v rámci empirické části diplomové práce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.