Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace.
- Kód projektu
- MUNI/A/1340/2022
- Období řešení
- 1/2023 - 12/2023
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D.
- Bc. Eva Antošová
- Bc. Lucie Bohatá
- Mgr. Lenka Burešová
- Mgr. Alena Drury Sojková
- Bc. Ondřej Dvořák
- Bc. Vendula Franková
- Bc. Laura Hatlapatková
- prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
- Mgr. Ester Hotová
- MgA. Hynek Chmelař
- Mgr. Petr Kamenický, Ph.D.
- MgA. Andrea Kaňkovská
- Bc. Michal Kobza
- MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D.
- Bc. Šárka Krátká
- Bc. Markéta Kučerová
- Bc. Michaela Kurbelová
- Bc. Eva Martínková
- Mgr. Tereza Mikulová
- Bc. Kamila Mourtadaová
- Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
- Veronika Ngoová, B.A.
- Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D.
- Bc. Viktorie Odehnalová
- Bc. Klára Ondrová
- Mgr. Františka Orságová
- Bc. Lenka Pavlásková
- Mgr. Markéta Peringerová
- Bc. Natália Petrášová
- Bc. Hana Režňáková
- MgA. Tereza Sikorová
- doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
- doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Bc. Veronika Svobodová
- Bc. Sára Šíblová
- Bc. Aneta Šilhánková
- Bc. Kateřina Švrčková
- Bc. Marie Tomanová
- Bc. Lucie Toufarová
- Bc. Lenka Trčková
- Bc. Ondřej Voráč
- Bc. Jaroslava Zavoralová
Cílem projektu je reflexe vztahu mezi teoretickými (a organizačními) koncepty edukačního působení a dopady praktické realizace těchto konceptů.
Prostřednictvím výzkumu některých vybraných aspektů pedagogické práce katedry výtvarné výchovy, budou projekty hledat odpovědi na otázku účinnosti edukačního působení, přiměřenosti tradičních forem práce (možnosti jejich inovací) apod.
Projekt se dotýká všech hlavních výzkumných zaměření katedry a je také provázán
s tématy disertačních výzkumů. Dílčí subtémata se v jedné linii dotýkají jak obsahových východisek práce katedry (spontánního uměleckého projevu stejně jako environmentální problematiky či Zhořovy „školy výtvarného myšlení) a na druhé straně metodických forem (využívání audiovizuálních médií, dokumentování inovativních forem galerijní edukace, zkvalitňování pedagogických
praxí).