Transakční analýza pro začínající či stávající pedagogy (TA pro pedagogy)

Kód projektu
MUNI/FR/1009/2017
Období řešení
1/2018 - 12/2018
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Cílem projektu je v rámci nového předmětu rozvíjet vybrané kompetence pedagogů (pedagogické, prosociální, komunikativní, intervenční, osobnostní, osobnostně kultivující). Výuku povede přední světový odborník v oblasti Educational Transactional Analysis pan Giles Barow. Předmět bude probíhat v AJ, tím zároveň podpoří výuku v cizím jazyce. Propojení teoretických a praktických dovedností z oblasti TA cílí na prohloubení a posílení praktických aspektů vzdělávání výukou přímo odborníkem z praxe.

Publikace

Počet publikací: 1


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.