Informace o projektu
Jak žáci hodnotí učebnice zeměpisu?

Kód projektu
MUNI/41/V 16/2007
Období řešení
1/2007 - 12/2007
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
pedagogika, didaktika geografie, pedagogický výzkum, výzkum žáka, výzkum kurikula, výzkum učebnic, hodnocení učebnic

Předmětem výzkumu je hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků. Výzkum je zaměřen na zjištění žákovských kritérií posuzování učebnic zeměpisu a jejich následné zhodnocení. Hlavními výzkumnými metodami jsou dotazník a strukturovaný rozhovor, obě složené převážně z otevřených otázek. Výsledkem výzkumu by mělo být zjištění, jaké skutečnosti by měli autoři a vydavatelé školních zeměpisných učebnic respektovat, aby učebnice byly pro žáky atraktivní a srozumitelné.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.