Informace o projektu
Vztah mezi vědomostmi, dovednostmi a postoji žáků a jejich skutečným (nebo předpokládaným) jednáním v oblasti environmentální / ekologické etiky

Kód projektu
MUNI/41/39/2006
Období řešení
1/2006 - 12/2006
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta
Klíčová slova
automobilismus, ekologie, environmentální, etika, dovednosti, chování, konzum, postoje, vědomosti, příroda

Projekt se zabývá výzkumem postojů žáků osmých tříd k environmentálním otázkám. Kvantitativním šetřením se pokouší nalézt souvislosti mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním žáků v této oblasti. Výzkum má také kvalitativní rozměr, ve kterém se pokouší nalézt kategorie vnímání ohrožení přírody žáky v efektivní rovině. Výsledky výzkumu se přímo promítnou do disertační práce. Výzkum navazuje na výzkum postojů žáků k automobilismu jako k ekologicky problematickému jevu (výzkum postojů žáků k automobilismu je rovněž součástí disertační práce).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.