Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

Logo poskytovatele
Název česky Implementování Inquiry-based Science Education do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva ŠIBOR Jiří

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.iconte.org/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inquiry-based science education; experiments; motivation; science teachers' training
Přiložené soubory
Popis IBSE je pokládáno za základní inovaci přírodovědného vzdělávání. IBSE a aplikace experimentů musí být implementovány do pregraduální a zejména do postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Prezentujeme první výsledky výzkumu implementace IBSE do pregraduální a zejména postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum probíhá v rámci evropského projektu “Profesní reflexně-orientované zaměření na badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání” (PROFILES, 7FP). Použitá výzkumná metoda je design-based research.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.