Development of Science and Technology Gifted Students through Inquiry-Based Science Education

Název česky Rozvoj přírovědně a technicky nadaných studentů pomocí badatelsky orientovaného přírovědného vzdělávání
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings of the 8th International Conference on Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ineag.gr/ice/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova giftednees; inquiry-based science education; science and technology education
Přiložené soubory
Popis Je třeba nalézt inovativní vzdělávací metody, které zvýší motivaci a rozvoj nadaných studentů. IBSE se jeví touto metodou. Užití IBSE dovoluje učiteli objevit skryté nadání studentů. Tento přístup uspokojuje potřeby nadaných studentů, protože odpovídá jejich chování. Realizovali jsme design-based výzkum IBSE metody na 30 školách. Výsledky našeho výzkumu potvrdily, že IBSE je efektivní metoda. Je třeba rozšířit výstupy našeho design-based výzkumu IBSE metody mezi učiteli a vytvořit pro ně výukové materiály.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.