Interactive Multimedia Textbook – A Way to Increasing Learners Interest In Chemistry Classes

Název česky Interaktivní multimediální učebnice - cesta ke zvýšení zájmu učících se o chemii
Autoři

ŠIBOR Jiří PLUCKOVÁ Irena TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Conference Proceedings 2012: Learning Science in the Society of Computers
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://cblis2012.crecim.cat/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Interactive multimedia textbook; chemistry; lower secondary school students; learning style of present generation; motivation to the study of chemistry
Popis Zájem studentů o přírodní vědy má klesající tendenci na celém světě. Chemie a fyzika jsou nejméně oblíbené předměty. Náš výzkum dokládá, že hlavní příčinou je způsob výuky na školách. Styl učení žáků se mění směrem k užití ICT. Proto je třeba hledat nové přístupy k učení chemii. Užití interaktivní tabule je jednou z těchto cest. Článek prezentuje výsledky našeho konstrukčního výzkumu, které mají podobu interaktivní multimediální učebnice chemie pro základní školy. Na jednom místě integruje fotografie, videa, mezipředmětové vztahy, interaktivní úlohy, audionahrávky textu z učebnice, zajímavá fakta a webové odkazy na chemické materiály. Jde o studii s charakteristikami odpovídajícími současné NET generaci s respektem k jejich učebního stylu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.