ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students

Název česky ICT podpora při řešení přírodovědných učebních úloh žáků s dyskalkulií a talentovaných studentů
Autoři

TRNA Josef MAKYDOVÁ Lucie PAVLÍČKOVÁ Lenka

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://colos.fri.uni-lj.si/mptl_hsci/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova dyscalculia; giftedness; ICT; learning tasks
Popis Článek se zabývá výzkumem přírodovědného vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je nová forma učebních úloh pro žáky s dyskalkulií a nadané studenty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.