The use discourse analysis in the process of evaluation of history textbooks

Název česky Využití diskursivní analýzy v procesu evaluace učebnic dějepisu
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Local, National and Transnational Identities in Textbooks and Educational Media
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova discourse; discourse analysis; evaluation; history textbook
Popis Obsah textu nás seznamuje s možnostmi využití diskursivní analýzy jako výzkumné metody v rámci kvalitativního výzkumu. Práce se zaměřuje na téma evaluace učebnic dějepisu pro žáky ZŠ. Cílem je zmapovat možnosti diskursivní analýzy jako verifikačního nástroje pro zjišťování didaktické efektivity učebnic dějepisu v souvislosti s formováním hodnot a postojů žáků základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.