Qualitative Verbesserung der Inhalte und Methoden des fremdsprachlichen Literaturunterrichts

Název česky Zkvalitnění obsahů a metod cizojazyčné výuky literatury
Autoři

VÁŇA Pavel

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Didaktik des Deutschen als Fremdsprache im veränderten sprachenpolitischen Kontext nach der Bologna-Reform
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova literature in university curriculum; German literature; e-learning tools; international literature course
Popis Článek se zabývá interdisciplinárním charakterem výuky literatury na VŠ a formami zprostředkování poznatků z interdisciplinární oblasti. Navrhovaný model výuky literatury vychází z výzkumu současných forem práce při zprostředkování znalostí cizojazyčné literatury. Dále je pojednáno o e-learningovém kurzu jako doprovodném výukovém prvku a v poslední části příspěvku je zmíněna praxe pořádání mezinárodního literárního semináře.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.