Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ

Autoři

NOVÁK Petr TRNA Josef

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Aktuálne problémy fyzikálneho vzdelávania v európskom priestore
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Scientific education;simple experiment; videostudy;
Popis Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu jednoduchých experimentů ve výuce fyziky, v němž byla použita výzkumná metoda videostudie. Tato metoda byla použita pro analýzu školních experimentů v hodinách fyziky na základní škole. Jádrem videostudie je kódování, které bylo prováděno podle kategoriálních systémů: fáze experimentu, experiment kvalitativní a kvantitativní, experiment demonstrační a žákovský, jednoduchý experiment. Hlavními výzkumnými výstupy jsou inovace školního experimentování.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.