Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření

Autoři

NAJVAR Petr SLAVÍK Jan VLČKOVÁ Kateřina KUBIATKO Milan PAVLAS Tomáš JANKO Tomáš

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www Fulltext
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova curricular reform; upper-secondary school; research
Popis Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.