Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka

Autoři

TAUŠOVÁ Kristýna

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek popisuje tvorbu kategoriálních systémů pro hodnocení strategií učení ve spojitosti s receptivními řečovými dovednostmi v učebnicích němčiny pro druhý cizí jazyk, či pro počáteční výuku němčiny na druhém stupni základní školy. V pojetí němčiny jako druhého cizího jazyka vycházíme z konceptu mnohojazyčnosti. Dále představujeme základní soubor a výzkumný vzorek učebnic pro náš výzkum a přinášíme výsledky první fáze ověřování kategoriálních systémů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.