Efektivnost výuky praktických činností v chemii

Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Biologie - chemie - zeměpis, časopis pro výuku na základních a středních školách
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova effiectiveness; chemistry education; practical work
Popis Význam praktických činností žáků ve výuce chemie je všeobecně uznáván. Jsou však uváděny výsledky výzkumů, že některé praktické činnosti mají nízkou efektivnost. Naše výzkumná studie prezentuje model procesu tvorby a evaluace praktických činností vycházející z evropského projektu Improving Labwork in Science Education. Náš výzkum je založen na výzkumné metodě konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem je model popisující efektivnost praktických činností, který byl ověřen v praxi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.