Analýza podmínek pro vzdělání žáka se sluchovým postižením v běžné základní škole

Autoři

DOLEŽALOVÁ Lenka HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola prezentuje výsledky druhé etapy výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Cílem výzkumu bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumné šetření navazuje na výzkumné šetření realizované v roce 2010, došlo k navýšení výzkumného vzorku a kvantitativní výzkum byl doplněn realizací kvalitativního výzkumného šetření na vybraných základních školách, kde je integrovaný žák se sluchovým postižením.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.