Portfolio: hodnocení kooperativní práce ve škole

Autoři

VÁCLAVÍK Antonín

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 2. díl
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova co-operation; co-operation work; portfolio; assessment; self-assessment
Popis Článek popisuje a shrnuje teoretické i praktické problémy hodnocení kooperativní práce ve škole a naznačuje, jakým způsobem může některé z nich řešit použití metody portfolia. Příspěvek se opírá o dílčí výsledky výzkumu provedeného v rámci autorovy disertační práce realizované jako případová studie zaměřená na portfolio jako metodu hodnocení a sebehodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.