Dramatická výchova - předmět nebo metoda práce na 1. stupni ZŠ?

Autoři

DOLEŽAL Tomáš PAVLOVSKÁ Marie

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference UČITELIA A PRIMÁRNA EDUKÁCIA VČERA, DNES A ZAJTRA
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova drama; primary school; school curriculum; research; methods of work; a separate subject
Popis V příspěvku se zabýváme využitím DV na ZŠ, především na 1. st. ZŠ, na němž může být DV ve formě samostatného předmětu nebo jako metoda práce, která propojuje jednotlivé předměty a dává do souvislostí poznatky z těchto předmětů. Představujeme výzkum, který proběhl na brněnských ZŠ, jehož cílem bylo zjistit, v jaké formě je DV na dané škole využívána, jak je DV zařazena v ŠVP a jakou formu DV učitelé upřednostňují.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.