Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava PIPEKOVÁ Jarmila ZEMSKÁ Barbora

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.