Phonetik-Unterricht als Teil der Deutschlehrerausbildung: Methodisch-didaktiche Aspekte

Název česky Výuka fonetiky jako součást vzdělávání učitelů němčiny: metodicko-didaktické aspekty
Autoři

KOVÁŘOVÁ Alena

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Na základě analýzy výslovnosti studentů, kteří absolvují předmět Fonetika a fonologie němčiny v 1. ročníku, lze vysledovat typické výslovnostní chyby českých rodilých mluvčích. Z analýzy vyplývá i optimalizace pořadí jednotlivých fonetických jevů, tak aby studenti zvládli výslovnost i metodiku odstraňování výslovnostních chyb. Důležitý je rovněž výběr vhodných studijních materiálů, proto si studenti vypracovávají vlastní fonetický slovník.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.