Mehrsprachigkeitskonzept und dessen Stellenwert in der Aus- und Fortbildung von Fremdsprachenlehrern/-innen

Název česky Vícejazyčnost a její postavení ve vzdělávání a dalším vzdělávání učitelů a učitelek cizích jazyků
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Janík, T.; Knecht, P. (eds.) New Pathways in The Professional Development of Teachers
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova multilingvism; education of foreign language teachers
Popis Od té doby, co byly formulovány nové kurikulární standardy pro výuku na školách v České republice, stal se pojem vícejazyčnost, který je v Evropě právě hodně diskutován, také u nás aktuálním tématem. Tento koncept by neměl být implementován jen do školní praxe, ale také do vzdělávání a dalšího vzdělávání učitelů cizích jazyků. V tomto příspěvku se pokoušíme vymezit pojem vícejazyčnost, představit politicko-vzdělávací charakteristiku tohoto konceptu a popsat metodicko-didaktické možnosti jeho aplikace.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.