Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg)

Autoři

GAJZLEROVÁ Lenka HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
Popis Předkládaný článek je věnován problematice virtuálního vzdělávání osob s těžkými zdravotním postižením při zařízení pro přípravu na povolání mládeže s tělesným postižením - BBW (Berufsbildungswerk) Neckargemünd. Projekt virtuálního vzdělávání je zde takřka ojedinělý a využívají ho mladí lidé s těžkými tělesnými postiženími ze všech spolkových zemí Německa. Úspěšnost vzdělávacího projektu v oblasti profesního uplatnění je u absolventů virtuálního vzdělávání velmi vysoká. Článek popisuje počátky projektu, jeho technické zabezpečení i realizaci včetně příkladů z praxe, a také se věnuje dalšímu směřování projektu v budoucnosti. Článek tématicky navazuje na výzkum realizovaný v rámci specifického výzkumu. Plné znění článku v elektronické podobě (CD)
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.