Workshop jako forma výuky v předmětu aplikace techniky na 1. stupni ZŠ v práci s kovy

Autoři

VYBÍRAL Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Mezinárodní konference: Nové technologie ve výuce 2008
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova workshop; application techniques
Popis V předmětu aplikace techniky na 1.stupni ZŠ je nutné hledat alternativní formy výuky. Tento příspěvek se zabývá speciální formou výuky v tomto předmětu, kterou je workshop. V této interaktivní dílně lektor připraví program tak, aby prostřednictvím různých technik jako je brainstorming, priorizace, mentální mapy, cizí oči, aj. došli účastníci k výstupu, který je pro ně užitečný a využitelný v jejich další práci. Díky interaktivním formám spolupráce mezi účastníky tohoto typu vzdělávání dochází k tomu, že si studenti odnášejí více podnětů pro své další praktické působení. Také je to způsob jak zařadit do výukového procesu starší řemeslné techniky. V tomto příspěvku se jedná o předmět aplikace techniky v práci s kovy a proto je do interaktivní dílny zařazeno drátenictví a tvorba drátěných šperků. Probíhal výzkum reakcí studentů na progresivní výukovou metodu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.