Jak ovlivňuje připravené prostředí školy rozvoj klíčových kompetencí

Autoři

SYSLOVÁ Zora

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník ze VI. Otevřené konference SKAV.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova conditions of education; program of kindergartens supporting the health; National curriculum for pre-primary education; succession of pre-primary and primary education
Popis Příspěvek vychází z akčního výzkumu zaměřeného na tvorbu školního vzdělávacího programu podle Kurikula podpory zdraví. Navazuje na požadavky rámcových vzdělávacích programů pro předškolní a základní vzdělávání a upozorňuje na nutnost vytvářet příznivé podmínky pro rozvoj kompetencí v obou stupních vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.