Selbstreflexion beim Sprachenlernen mit Hilfe des Europäischen Fremdsprachenportfolios

Název česky Sebereflexe při cizojazyčném učení pomocí Evropského jazykového portfolia
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2008
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Učení se s využitím Evropského jazykového portfolia má seberugulativní charakter a představuje možnost, jak rozvíjet u žáků a studentů žádoucí dovednosti , které vedou k autonomnímu učení. Zvláště je důležité u žáků, kteří před tím zažili pouze autoritativní a deklarativně orientovanou výuku. V textu jsou prezentovány výsledku výzkumného šetření, které se zabývalo schopností sebehodnocení studentů na podkladě deskriptorů EJP.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.