Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií

Autoři

BOČKOVÁ Barbora KLENKOVÁ Jiřina VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností; Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova developmental dysphasia; communication; parent of child/pupil with developmental dysphasia; speech therapist; teacher; support of communication
Popis Tématem stati je problematika vývojové dysfázie - v návaznosti na symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti je prezentován komunikační proces a jeho změny mezi dysfatickým dítětem a jeho nejbližším okolím, zmíněna je také důležitost spolupráce logopedam rodičů a pedagogických pracovníků, doplněná o praktické rady, které mohou komunikaci s dětmi či žáky se specificky narušeným vývojem řeči usnadnit.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.