Posuny v didaktice 3. tisíciletí

Autoři

SLÁDEK Petr SVOBODOVÁ Jindřiška

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference 50 let didaktiky fyziky v ČR
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova didactics;physics
Popis Skutečné porozumění fyzikálním teoriím a pojmům se u většiny žáků rozvine jen na základě konkrétní činnosti přes vlastní zkušenost. Fyzikální, i obecně přírodovědné, vzdělání by mělo ovlivnit proces odhadování a předvídání jedince. Kvalitní odhad velikostí výsledku a schopnost rozhodnout, zda za určitých okolností je konkrétní jev možný by měl patřit k základním cílům.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.