Lehrwerkanalyse und Vergleich mit Deskriptoren des Europäischen Fremdsprachenportfolios

Název česky Analýza učebnice a její srovnání s deskriptory Evropského jazykového portfolia
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova European Language Portfolio; Analysis of the textbook for foreign language; levels description
Popis Při sebehodnocení v otázce dosahované jazykové úrovně na podkladě deskriptorů Evropského jazykového portfolia se ze zkušeností s experimentálním užíváním jazykového portfolia ukazuje nutnost sladit užívaný výukový materiál v praktických jazykových cvičeních s popisy úrovní. Příspěvek se pokusí provést detailní analýzu výukového materiálu z naznačeného úhlu pohledu. Tato učebnice bývá v českých školách často využívána a autorkami je v komentáři uživatelům sděleno, že lze s její pomocí dosáhnout úrovně B2 podle SERR.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.