Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování

Autoři

VOJTOVÁ Věra

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.inclues.org
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;
Popis Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.