Vliv problémových metod výuky na rozvoj technické tvořivosti žáků

Autoři

PECINA PAVEL PECINA JOSEF

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference XXIII. vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova educational problem problem method experiment
Popis Článek pojednává o problémové výuce fyziky a o experimentu, který byl proveden na I. Německém zemském gymnáziu v druhém pololetí školního roku 2003-2004 ve fyzice. V něm jsme ověřovali vliv problémové výuky na rozvoj tvořivosti žáků II.ročníku víceletého gymnázia. Úvodní část je věnována stručné charakteristice problémové výuky, druhá-rozsáhlejší část je zaměřena na stručný popis a prezentaci provedeného výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.