Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia

Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy".
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova self-evaluation; foreign language teaching; learner autonomy; language portfolio
Popis Příspěvek se zabývá tématem, jak posílit a podpořit autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia. Tato kritéria jsou v českých podmínkách novým prvkem, stejně jako řízené sebehodnocení cizojazyčné kompetence. Pro budoucí učitele cizího jazyka se rozvoj schopnosti reflexe jeví jako jedna z důležitých komponent učitelské kompetence.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.