Čtenářské dílny jako podpora čtenářství: Praktické zkušenosti z 2. stupně základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Příspěvek se zaměřuje na praktické využití čtenářských dílen jako efektivního systému práce, který podporuje čtenářství u žáků v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. Čtenářské dílny nabízejí vhodný způsob, jak zlepšit nejen čtenářskou gramotnost, ale také podnítit u žáků zájem o čtení a prohloubit jejich vztah k literatuře. V rámci příspěvku budou představeny konkrétní aktivity a postupy využívané v praxi, které napomáhají aktivnímu zapojení žáků do čtení, diskusí a interpretace textů. Důraz bude kladen na praktické zkušenosti s vedením čtenářských dílen, čtenářských lekcí či při tvorbě čtenářských záznamů. |
| Související projekty: |