Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR

Autoři

VOREL David VÁLEK Jan SLÁDEK Petr

Rok publikování 2023
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/02/24_vorel_valek_sladek_ssf_5_2023.pdf
Doi https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.209-212
Klíčová slova Comparing the Effectiveness; Professional Education; Vocational Training
Popis Příspěvek porovnává efektivnost odborného vzdělávání při distanční a prezenční výuce v podmínkách celní správy. Z důvodu pandemie covid-19 začal v roce 2020 mohutný nástup distančního vzdělávání. Téměř ze dne na den se ukončila standartní prezenční výuka a postupně se přecházelo na distanční výuku. Byly investovány finanční prostředky do pořízení hardwaru, softwaru, tvořili se studijní opory a zaškolovali lektoři. Do této doby neměl nikdo žádné výrazné zkušenosti s hromadnou distanční výukou a neřešila se úskalí distančního vzdělávání. Nyní s odstupem času, kdy se opouští od distanční výuky a opět se vracíme k prezenční výuce můžeme snáze porovnat efektivnost obou výukových forem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.