Komparace efektivity distanční a prezenční výuky v silových složkách v Celní správě ČR
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2023 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2024/02/24_vorel_valek_sladek_ssf_5_2023.pdf |
| Doi | https://doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.209-212 |
| Klíčová slova | Comparing the Effectiveness; Professional Education; Vocational Training |
| Popis | Příspěvek porovnává efektivnost odborného vzdělávání při distanční a prezenční výuce v podmínkách celní správy. Z důvodu pandemie covid-19 začal v roce 2020 mohutný nástup distančního vzdělávání. Téměř ze dne na den se ukončila standartní prezenční výuka a postupně se přecházelo na distanční výuku. Byly investovány finanční prostředky do pořízení hardwaru, softwaru, tvořili se studijní opory a zaškolovali lektoři. Do této doby neměl nikdo žádné výrazné zkušenosti s hromadnou distanční výukou a neřešila se úskalí distančního vzdělávání. Nyní s odstupem času, kdy se opouští od distanční výuky a opět se vracíme k prezenční výuce můžeme snáze porovnat efektivnost obou výukových forem. |
| Související projekty: |