Školní speciální pedagog a jeho pohled na inkluzivní vzdělávání.

Autoři

HORMANDLOVÁ Tereza ČECH Tomáš

Rok publikování 2023
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Citace
Klíčová slova school special educator, inclusion, equal educational opportunity, qualitative research, grounded theory
Popis Kontext společenského dění se významně promítá i do školství, které je nuceno přizpůsobovat se změnám a inovacím. Jedním z aktuálních trendů je vznik nových profesí podporujících snahy o inkluzivní vzdělávání a rovné příležitosti. Výzkum sledoval specifika profese školního speciálního pedagoga. Pomocí zakotvené teorie interpretujeme jejich zkušenosti a pohled na podobu inkluze v českém školním prostředí, neboť právě školní speciální pedagog je významným aktérem inkluzivního vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.