Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách

Logo poskytovatele
Autoři

JANÍK Tomáš SLAVÍK Jan ČEŠKOVÁ Tereza BARTOŇOVÁ Markéta BUDÍNOVÁ Irena FERDIÁNOVÁ Věra FEŘT Lukáš HORNIAKOVÁ Michaela HOŠPESOVÁ Alena HUSÁK Jan JÁČ Martin KOHOUT Jiří KONEČNÁ Petra KRIČFALUŠI Dana KUBERSKÁ Markéta MASOPUST Pavel MENTLÍK Pavel MINAŘÍKOVÁ Eva NAJVAR Petr NOHAVOVÁ Alena PÍŠOVÁ Markéta ROKOS Lukáš STACKE Václav ŠTĚPÁNÍK Stanislav TOMEŠKOVÁ Kateřina TOPOLOVSKÁ Tereza VAVROŠ Michal VRHEL Matěj

Rok publikování 2022
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kniha představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.