Multioborové projekty jako cesta k umění a kultuře v povinném vzdělávání.

Autoři

STADLEROVÁ Hana SOMMEROVÁ Milada

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference CREA-AE 2022. Kreatívne reflexívne emocionálne alternatívne – umelecké vzdelávanie. Zborník z elektronickej vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MS_creaae_2022.pdf
Klíčová slova teacher training; primary education; Art and culture; multidisciplinary projects; experience
Popis Umělecké výchovy jsou v povinném vzdělávání začleněny do vzdělávací oblasti Umění a kultura. Aby tento celek nebyl pouze formálním spojením hudební, výtvarné, ale i dramatické či literární výchovy, je třeba budoucí učitele vést k přemýšlení v souvislostech, a to i v kontextu dalších vzdělávacích oblastí, a poskytnout jim dostatek příležitostí zažít si takto koncipovanou výuku i v rámci profesní přípravy. Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu, který zkoumal, jak jsou mezioborové projekty realizovány v rámci pedagogických praxí a jak proměňují stávající realitu uměleckého povinného vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.