Vnímají budoucí učitelé proces tvorby slovních úloh jako příležitost k rozvoji tvořivého myšlení žáků?

Autoři

NOVÁKOVÁ Eva

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V článku je prezentován jeden z možných přístupů k samostatné tvorbě slovních úloh žáky na konci primárního vzdělávání. Náš pohled vyjadřuje zkušenost, získanou v průběhu několika výukových jednotek v rámci reflektované praxe studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Širší spektrum aktivit s učebními úlohami v reálném edukačním působení považujeme za příspěvek k rozvoji kompetencí budoucích učitelů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.