Možnosti podpory žáků s odlišným mateřským jazykem

Autoři

ŠVANDOVÁ Tereza

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek přinese stručný popis možností podpory dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem v českém vzdělávacím systému, primárně v oblasti základního vzdělávání. Jeho podstatná část bude věnována možnostem využití podpůrných patření, úpravy vzdělávacího obsahu či výuky předmětu čeština jako druhý jazyk (ČDJ). Krátce bude zmíněna také novela školského zákona, přicházející v platnost od 1. 9. 2021, a snaha o vysvětlení toho, co vše se s touto podporou mění. Stranou nezůstane ani výčet metodických a výukových materiálů vhodných k využití ve výuce a definice rozdílného pohledu legislativy na pojmy dítě/žák-cizinec a dítě/žák s OMJ.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.